29 juni 2012

Cirkus Gustav



Goddagens fredag!
 Jag har sovit lite halvdåligt i natt,  och sen det fanns lite dåligt med täcke till mig.
Anledningen var förstås att den tidigare bortsprungna katten valde att ligga tätt, tätt intill mig hela natten.
Ville inte putta bort honom, typ vi skedade ända till 9.00 i morse!
Mammas lilla mammiga kisse, han är fantastisk!

Vi har lekt idag på gräsmattan. Jag kastade pipråttan, Gustav hoppade och jag fotograferade.
Igen och igen och igen. Det är svårt att få till bra bilder.
Men några tycker jag att jag lyckats med, eller vad tycker ni?

 Här mördar han råttan...
 Snygg vänsterjabb!
 Tror jag ska få Gustav att söka in till Bodils Minicirkus.
En liten akrobat finna därinne i den 4,5 kilo lätta smidiga kattkroppen.
Observera dom sträckta bakbenen!

Annars så har jag roat mig med att umgås med min mor idag. Vi handlade, fikade och pratade sen behöver vi inte orda mer om det.
Men ibland undrar jag verkligen.......?!

Fick lite ont i huvudet faktiskt och jag tror jag måste vila mig lite.
Ikväll ska jag göra min favoritsallad till middag, caesarsallad. Men jag glömde köpa bacon såklart. 
Messade till maken för ett par timmar sen och frågade om han kunde inhandla det på vägen hem. 
Har inte fått något svar ännu, tror det kan komma typ framåt söndag eller så. Han är inte så snabb att svara.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar