7 juni 2012

Underbara djur!


 Den här lilla söta parveln var först på plats i morse på Viggen. Hushunden Zorro stormtrivs på avdelningen och kommer säkert öka i vikt då tanterna älskar att ge honom mat och godis.
Han skuttade upp i mitt knä och gav mig en blöt kindpuss!
Hur underbara är djur egentligen? Finns inget bättre!


Hade svårt att komma i säng i morse. Emilie var hemma och vi satte oss och åt frukost framför TV´n med varsin dator i knät. Då är det lätt att fastna. 
Skärpte till mig och stängde locket på mitt lilla skötebarn efter ett tag. Somnade omgående och vaknade utvilad klockan 14.00.
En banan och en kopp kaffe till lunch sen gick vi ut på en powerwalk.
Knappt 5 km senare var vi hemma igen och nu slevar jag i mig dagens höjdpunkt, ett stort glas hallonsmoothie.
Att det kan vara så gott?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar