29 juni 2012

Tack för mig!


 Ursäkta att jag är tjatig, men fy fasen vad caesarsallad är gott! När/om jag ska bli avrättad i något amerikanskt fängelse någongång framöver så ska jag garanterat välja just caesarsallad som sista måltid! Tror ni man kan få grekiskt lantbröd från Willys också? Sånt däringa butiksbakat som fortfarande är varmt?


Med denna rara bild på oss två så tackar jag för mig!
Nu går jag i idé över helgen och vette 17 om jag kommer tillbaka.
I morgon fyller min blogg 3 år och vad kan väl vara mer passande att lägga ner allt bloggande då?

Tack och hej
Leverpastej!


2 kommentarer:

  1. Nej då inte ska du lägga ner bloggen inte. Kör på i minst 3 år till du./Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej. Grattis lååångt efter din dag. Har jobbat som en tok. Telefonen har gått sönder och är på lagning så alla nummer inklusive ditt är borta! Letade på eniro men hittade inte dig. Kanske stavade fel eller nåt!? Kan du inte sms:a ditt nummer till mig. Har min gamla mobil men samma nr. Massor av kramar till dig. Ps du behöver inte lägga ut denna kommentar om du inte vill Ds
    //Sandra

    SvaraRadera