26 november 2012

1980-11-26


Kom på en sak när jag försökte vila för en stund sen.
Idag är det precis 32 år sedan jag satte mig på bussen till Enköping!? (utav alla städer!?)
för att försöka mig på ett teoriprov och uppkörning med gott resultat.

Teoriprovet ägde rum i en liten trist lokal på Joar Blå och såklart fixade
 jag det, man är ju inte helt tappad.....!
Efter det skulle jag göra självaste uppkörningen. Inga problem där heller, jag kör ju som en gud och körde runt i typ 15 minuter en kvart i denna fashionabla småstad som just då, 
1980 inte hade en endaste rondell.
Kanske just därför jag är en jäkel på just rondellkörning?
32 års prickfri bilkörning, ganska bra va?
 

2 kommentarer:

  1. På Lördag har jag haft mitt kort i 1 år!!
    //Kerstin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis! Då får du fira ordentlig, kör tre varv i varje rondell....hihi

      Radera