24 november 2012

In och ut...rulla och skjut


 Den här fina filuren är på Stockholmsvisit denna helg. Och vi är så glada! I morgon kommer dessutom Emilie hem från Istanbul så då blir vi om möjligt ännu gladare.
Kanske till och med ställer till med familjemiddag om småtomtarna vill och har lust.
Är sugen på tortillalassen så jag tror jag gör den.


Gustav klev in i garderoben idag, som tur var kom han ut också.
Tror han fortfarande gillar tjejer, faktiskt.
Söt är han i alla fall och ni har sett han förut, jag vet!
Men han tål att tittas på....igen...igen...igen....

Rudolf och jag har ätit gott idag med, idag blev det matochpotatis.  Ikväll i ljuset av dom tindrande adventljusstakarna i köksfönstret. Grannarna gick förbi och det såg nästan ut som dom käkat blängsylta.

Oj, nu börjar Så mycket bättre! Kan det bli bättre?

Ciao!

 

3 kommentarer:

  1. FAN, va snygg du är Erika! Skolan verkar vara bra för dig ;) KRAm

    SvaraRadera
  2. Måste komma förbi på en fika! Ser att jag senast var med i bloggen 6e November... alldeles för länge sen! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag verkligen! Kom och fika!

      Radera