24 november 2012

And the winner is........



I den årliga tävlingen "Pimpa-fönster-fina-till-första-advent" så kastade jag mig handlöst ut stenhårt och  tvättade fönster, duschade blommor, satte upp stjärnor och ljusstakar! Helt galet!
Såklart jag vann! Inte någon annan hemma på våran gata i stán har lyckats få fram sina stakar....hahahaha!
Självklart så låter jag tomtarna sova ett par veckor till i sin låda, någon hejd på julstämningen får det vara. 
Känner mig nöjd! Och jag tycker det blev fint, kolla:


 Tittar ni noga ser ni Rudolf duktigt tvätta båda bilarna


Lite mörka bilder tagna utan blixt som jag inte gillar att använda

Anledningen till att jag är ute en vecka för tidigt är att nästa vecka jobbar jag mycket. Sover nästan varje dag och sen restaurangbesök på torsdagkväll. Kommer känna mig som ett urschetet plommon (min mormor sa alltid så) i slutet av veckan.

Nu är min rygg slut och jag med, vila med kaffe, näst på tur!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar