1 november 2012



Ensam i soffan med en liten lurvig vän tätt tätt intill.
Rolf la sig tidigt, han är så trött på kvällarna stackarn.
Gjorde en god middag idag med! Tog fram den stora senaste Viktväktarkokboken, bläddrade fram till sidan 91 och vips, där stod Spenat och fetaostfylld köttfärslimpa.
Har gjort den tidigare och den är jättegod. Pressad potatis till mig och opressad till Rudolf.
Rolf tog hand om disken, jag gick direkt till soffan. Min rygg och jag är osams!

Har pratat med Erika i telefonen, hon har fullt upp med att flyttpacka. På lördag efter lunch går flyttlasset och på söndag ska vi har familjemiddag!
Alla fem samlade och jag blir glad! Frågade Erika vad hon ville äta, hon får bestämma. Det blev kycklingcanneloni.
Tidigt på måndagmorgon går sen hennes tåg tillbaka till Vara och jag är rädd för att jag inte kommer få se hennes nästa gång förräns till jul...puh!
Nu ska jag titta på Berg flyttar in, missade det igår när larmsnubben var här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar