29 november 2012

En bra kväll i antågande



Goddagens i slott, kojor och under stenar i skogen!
Jag känner mig laddad och sugen inför kvällens begivenheter, restaurangbesök på Tomtebogatan 27 i Nueva El Stockholm


Tror vi är närmare 30 stycken som ska inta denna italienska restaurang.
Har tittat på bilderna på deras hemsida och jag konstaterade snabbare än blixten att:
Här kommer jag att trivas! Maten ser underbar ut, och sen två glas vin på det, då är man på banan.

Ska strax hoppa in i duschen och vimma mig, sen tänkte ta en rask promenad till stationen. 
Det gäller att röra på sig lite innan man fläskar på med trerätters.
Fast jag gillar inte pendeltåg.....
Tar med mig kameran så får vi se om det blir några bilder på fnissiga kollegor, pasta, tomatsåser, vinglas och annat.

Ha en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar