20 november 2012

Hejochhå!



Goddagens på er!
Idag har jag varit på medarbetarsamtal på mitt arbete. Såklart var jag bäst, oerhört omtyckt och massor med andra härliga adjektiv.
Man tackar! Fick löneförhöjning också! Dels den vanliga potten som alla får, fast jag fick liiite mer, med STOR betoning på just ordet LITET.

Jag var lite tidig så jag kvistade in på min avdelning för att morsa på tanterna. En av gullhönorna mötte mig glatt i dörren och utbrast: "Vad du har vuxit!"
Man tackar! Tycker ändå jag krymper sakta men säkert, hade gått ner en panna denna vecka!
Whoop whooop!

Fick oväntat besök i dag...igen. Lilla mäklaren kom och åt lite middag med sina päron.
Jag bjussade på färsbiffar innehållandes lite blandat bandat som soltorkade tomater, vitlök, persilja och basilika.
Pressad potatis till flickorna runt bordet och opressad till Rudolf. Det var gott och mättande, det är huvudsaken.

I morgon ska jag upp tidigt! Ska på utflykt med två fina vänner, Anne och Pia. Vi ska bl.a bestiga Ikea och klämma på grejer och så fika och luncha såklart.
Klockan 9.40 kommer Pia och hämtar mig, och det ska bli så himlans kul!

Nu ska jag dricka en latte och kolla på TV, kanske ringer till Erika senare. Längtar efter henne.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar