1 november 2012

Glad nu!


 Gissa om jag blev nyfiken när jag vittrade brevlådan idag. Ett handskrivet fint brev är inte ofta man får.

Blev ännu gladare när det var från en väldigt speciell, liten söt flicka i Göteborg, Signe 5 år.
Eller Tiger som hon numera heter, hihi.

Den här teckningen kommer få hederplatsen här hemma och jag blev såklart jätteglad!
Tack snälla Signe och mamma Elina!

 Åkte i alla fall till Owe och vattnade hans halvvissna blommor. Gillar läget på hans lägenhet, maffig utsikt över både Kungsängens pendeltågsstation och Mälaren.


Blev en impulsslunch med mäklarflickan på Tasty´s i Jakobsberg också.
 Räk och avocadosallad för mig och bakad potatis till Emilie. Gott kaffe på maten ingick. Sen klämde vi på alla tokfina saker dom har i affären mitt emot, Presenterian! Där skulle jag lätt kunna köpa allt! ALLT!

Gustav är förnärmad! Dom ringde från alarmfirman och skulle boka installationsdag. Då sa killen, just det ni har katt. Väger den mindre än 15 kg?! 
Hallå?!! 15 kg? Är du dum eller, Prinsen väger endast..4,5 kg! Väger kissen 15 kg kallas det väl ändå för tiger?!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar