14 november 2012

Glad idag...med!


Godmorgon mina vänner!
Jag verkar ha en del vänner trots allt, besökarna här inne blir fler och fler.
Tror dessvärre jag kommer hålla på med den här bloggen ett tag till, till mångas glädje och andras förtret.
Det väljer man själv!

Blev glad som en lax igår när jag såg vad Pia hade skrivit i en kommentar, tack snälla du. 
Sånt gillar jag såklart, mera tack!
Pia är en f.d jobbarkompis från Kungsgårdentiden, bra tjej och jag minns hennes söta hund hon ibland hade med sig. När Gustav bodde på Kungsgården så kommer jag ihåg en kväll när jag kom. Då var hunden där och Gustav hade fullt upp med att "passa" sin mat så inte vovvsingen åt upp den. Sen sprang dom bredvid varandra som bästa kompisar i korridoren, så söta!

Ska snabbsova nu i turbofart. Kommer säkert upp i 180.  Jessica kommer på fika vid 12.00. Vi har lite bus på gång och sen dessutom massor att prata om såklart. 

Godnatt på en stund, nu ska slagskämpen och jag sova.
Och med slagskämpen menar jag Gustav, han satt tovig, smutsig och utan halsband på trappan och väntade på mig i morse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar