26 november 2012

Endlich montag!



Härligt, äntligen måndag! Och ett steg närmare....
Den här veckan har jag lite att ordna, styra upp och roa mig med.

Mitt schema ser ut så här:
Måndag:
Åka till Bålsta och handla på Happy Homes. Ska köpa mig en fantastiskt bra golvmopp.


 Extrapris denna månad så jag passar på! Vidare till veterinären och köpa kattmat till LillPrinsen.
En sväng in på Lidl och hoppas att dom har billiga glasögonservetter. Mitt lager från Gekås är slut och tyvärr fanns det inga när jag var där sist.
Har hört av säker källa att det ska finnas på Lidl.
Sen kanske en tur till Rusta, jag vill ha en sån där fin ljusslinga att pynta ute med.
Veckohandling på Willys står sen på tur innan jag åker hemåt.
Vila lite på eftermiddagen.
Jobb i natt!

Tisdag:
Sova!
Jobb på natten igen.

Onsdag:
Sova!
Sen kommer sotaren på eftermiddagen och sotar braskamin och vedspis.
Lyssna på Radio Varan klockan 18.00, hoppas Erika är programledare första timmarna, annars missar jag det eftersom jag åker och jobbar 20.00.

Torsdag:
Sova!
På kvällen intar jag och mina kollegor Restaurang Capri Due i stán. Vi blir bjudna på trerätters och två glas valfri dryck. Tack gode gud att vi slapp julbordet! Tar hundra gånger hellre italienskt.
Jag åker pendeltåget.....jihaaaaaai!

Fredag:
Slappdag!
Mammatajm som alltid på fredagar
Soffhäng med två fina killar på kvällen

Så ser min vecka ut! Svulstig va? Måste sätta fart nu, mot Bålsta.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar