23 november 2012

JODDÅ!



Har betat av en hel del på min otroligt långa att-göra-lista idag. Affärsbesöket med morsan gick galant. Hon är numera på ett bättre humör och jag tror jag vet varför.
Emilies dator är äverlämnad till Elina och vi fick en trevlig pratstund i hallen, undrar fortfarande varför jag inte bjöd in henne i köket istället. Ofint att stå så där av mig kanske?
Jag har både ätit lunch, druckit kaffe och tvättat fönster! I alla fall på utsidan, alltid något. Kallt om fingrarna var det också.
Sen det tråkiga, betalat räkningar. Shit, vad trist det är! Det blev en skvätt över och jag tror mina troll kommer få julklappar i år med.

Funderar om jag ska ta mig en promenad till pizzerian och köpa sallad. Då gör jag ju liksom två flugor på smällen, motionerar OCH handlar middag, samtidigt!
Det är en lagom sträcka att gå med ryggont.

Ja, så får det bli!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar