1 november 2012

Gör inget alls



Vaknar upp till en sån där härligt grå, mulen deppig dag. Härligt!  Lite regn på det här så blir man ännu mera lycklig. Gärna regn och blåst från sidan, det är så mysigt....
Hoppas snön kommer snart, jag längtar! Längtar efter att skrapa is, pulsa i snö, frysa konstant och längta till värmen.

Idag hade jag stora planer och en hel del på to-do-listan. Men nu känns det som jag struntar i allt, ryggen är inte ok och det bästa är nog att vila.
En promenad ska jag ta mig ut på, måste få lite frisk luft.
Skulle behöva åka till Owes lägenhet och vattna hans fyra blommor, få se om jag gör det.
Väntar jag några dagar så kanske det bara är tre att vattna eller kanske rentav bara en?!
Rensa i garderoben är också något som jag skulle behöva göra, ligger massor därinne som är för stort och jag aldrig kommer att använda.
Vidare skulle jag behöva städa och förbereda Erikas ankomst och inflytt i Gustavs pojkrum.
Men det få också vänta....det är mycket som får vänta just nu.

Ja, herregud ett sånt gnäll på kärringen. Det finns dom som har det så mycket värre och här sitter jag och har mage att gnälla.
Har i alla fall sovit gott och länge!
Alltid något att hänga i julgran....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar