14 november 2012

Myten,mannen, legenden!

j


Vad säger man? 
Räcker med ett ord:

Världsklass!

Han gjorde inte ett mål, inte två, inte tre utan fyra mål!
Gör om det om ni kan!

Har ägnat hela kvällen i ensamhetens tecken, skönt!
Det var jag, Gustav, Tassimokaffe och fruktfrossa.
Fast Gustav blev livrädd och sprang ut efter första målet då jag skrek JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 
så det hördes ända till Mariannelund!

Till och med Rudolf verkar imponerad, fick ett mess nyss där det stod: 
Skatan är bäst!
Tror han menade Zlatan eller kan det vara mig han menar?!
Smartphones kan vara svåra ibland om man har stora tummar, dålig syn och dessutom hungrig som han tydligen också var.

Nu firar jag segern med te!


1 kommentar:

  1. Grymt avis på Rolf, men även på dig "Skatan"...har inte kunnat se en minut på tv ikväll. Fyfan va bra han e den där Zlatan! Ska bli spännande när jag äntligen får sätta mig o kolla in målen. /Mia

    SvaraRadera