5 november 2012

Gröt i hjärnan!




Äntligen måndag!
 Helgens arbete har gått över förväntan, ryggen känns ganska ok, tack gode gud.
Natten i natt var ytterligare en utav dom lugnaste på länge, nackdelen med sådana nätter är att dom går långsamt. Roade mig med att städa, frivilligt!

Man gör mycket knasiga grejer när man är trött och det märks att hjärnan står på standbyläge.
I natt skulle jag lägga tillbaka min Iphoneladdarsladd i väskan. En liten stund senare när jag skulle låsa upp tvättstugan stod jag där med sladdjäveln och fattade inget varför dörren inte gick upp.

I går morse skulle jag borsta tänderna, jag klämde koncentrerat på tandkrämstuben och siktade på tandborsten, samtidigt tittar jag i spegeln och upptäcker någon liten plita som såg vansinnigt intressant ut. Efter ett tag tittar jag ner i handfatet, där ligger en redig hög med tandkräm utklämd.

Och nu senast för en stund sen, tekoppen fylld till bredden, jag fastnar med tummen i koppens öra och välter ut hela muggen. Det går mycket te i min mugg, bara att torka upp! Precis vad man gillar att göra när man är trött och vill sova.

Som sagt, nu ska jag sova. Hittade en rolig bild, tycker kossan ser riktigt nöjd ut!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar