21 november 2012



Här sitter jag och väntar på Bonde köper fru-reprisen och JA, jag vet att man kan titta på TV4 play. Fast det vill jag inte! Vill se bönderna i 50 tum istället för 13 tum. Dom gör sig så mycket bättre i storformat. Helst kamelbonden.....eller han med alldeles för stora tänder i överkäken.

Efter det blir det sängen. I morgon har jag bara en syssla på to-do-listan.
Jag ska skjutsa Emilie till Arlanda. Mäklarflickan ska ut och resa, igen!
Den här gången bär det av.....hit:



Till Istanbul!
Såklart med jobbet och hon blir bjuden, i februari var hon i London också med jobbet.
15 grader och betydligt skönare väder än här, hemkomst på söndag. Härligt för henne!

Det längsta jag varit med mitt jobb genom tiderna är källaren på Norrgården, där vi brukade ha våra planeringsdagar och annat oerhört påkostat hallaballo. 
Fast i år när man är privatanställd ska vi ut på lokal, företaget bjuder på trerätters på en italiensk restaurang, Capri Due på S:t Eriksplan.
Detta istället för julbord som ingen, typ jag gillar. Mat och två?! glas vin ingår, halleluljha!
Jag tar en "gilla" på den. Gratis är gott, för att inte tala om italiensk mat, my number one.
Den 29 november är det dags att umgås med arbetskamraterna på Flottis under en middag, kan bara bli succé.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar