13 november 2012

And the winner is.....

I går kväll var det den årliga Fotbollsgalan. Här på Viggen var det jag och en liten gumma som tittade.


Såklart så blev det Zlatan som fick Guldbollen, vem skulle annars vara värd att få den?
Kul för han, han är värd den och jag gillar pojken! Han spelar liksom i en egen division......

Nattens jobb då? Vart en ganska behaglig natt, en del smällande i dörrar varvat med snarkningar.
Ska bli skönt att krypa ner i sängen om ett tag.

Håller på att ladda inför ett blogginlägg som heter duga. Få se om jag hinner publicera det i dag.
Har iofs inte ens börjat på det än men det finns klart i huvudet.
Lite pyssel bara innan, det är en del att skärmdumpa.

Nu lite morgonkaffe.
Ha en bra dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Jag väntar med spänning...Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja du Ewa. Det är nog du och jag som gillar Zlatan (i alla lägen) De flersta verkar gilla honom när han bara gör mål./Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis,tycker mest alla gnäller på honom ,att han är divig osv. Och ja! Visst är han det, men det skulle jag också vara om man var en utav världens bästa fotbollsspelare och tjänade grymt. Då får man vara det! Han är värd det,han hade det inte så lätt under uppväxten, han är bäst!

      Radera
  3. Och snyyyyyygg var han igårkväll :)
    /Jojjo

    SvaraRadera