20 november 2012

Samtal, Gala och Danny



Ja, jädrar! Har sovit mycket gott och vaknade inte förräns 9.40! Drömde märkligt i natt. Som vanligt kommer man bara ihåg en del Men det var intressanta människor inblandade, bl.a Barack Obama, Madde och Ronja och min bror?!
Idag händer inte så mycket, har bara en inplanerad syssla.
Ska åka till jobbet och ha medarbetarsamtal med chefen klockan 14.30.
Resten av dagen svassar jag nog bara runt här hemma och njuter av ledigheten, frossar i granatäpplen och myser med min lilla lurviga Prins.

Nyss ringde Rudolf, han frågade om jag var ledig den 6/12. Jag kollade snabbt och det var jag, bingo!
Då blir det ett besök på Friends Arena och BLT-logen för att titta på Julgalan.


Jag blev glad när jag såg att Danny är med! Det räcker med han! 
Sen får man resten av artisterna på köpet. Dessa är bl.a några som är med:
Lisa Miskovsky, Lasse Berghagen, Loreen, Molly Sandén, Kate Ryan, Rydell & Quick och hör på den här....Magnus Betnér! Anar julbordsätande också.......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar