23 november 2012

Ensam men inte ledsen


Gick en ganska hyfsat snabb promenad till närmsta pizzeria. Vi har ett par i detta lilla pluttsamhälle.
 Beställde en Yunus special för 75 pistoler. Travade hem med påsen dinglande i handen. 
Gustav vaknade till liv, det luktade räkor och han var snabbt på plats några centimeter från tallriken.
Som den snälla matte man är så fick såklart Gustav alla räkor och jag tuggade i mig salladen. 
Var faktiskt lite kräftrumpor i också som jag snabbt la beslag på. Gott bröd och lite dressing gjorde det hela till en supergod middag. Blev trots räkbortfallet mätt som ett troll. 
Tror inte jag orkar vare sig popcorn, vindruvor eller granatäpplen ikväll.

Blev en dålig bild på Gustav när han slickar sig om munnen.

Rolf ringde nyss, dom var strax på plats i logen på Friends Arena, han var lite orolig hur han skulle ta sig hem. Prova pendeltåget sa jag. Men det han menade var att det kommer vara en del kaos när arenan töms på 34 999 ungdomar och 1 femtitvååring. Han kanske missar sista tåget, då får jag väl rycka ut då.

Nu tänkte jag sjunka ner i soffan och titta på X Factor.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar