18 oktober 2013



Dags att uppdatera mina trogna fans med lite ovärdelig information om min händelserika eftermiddag.
Kan lugna er med att den här fredagseftermiddagen var exakt likadan som dom tidigare.
Hämta morsan, handla med morsan, packa morsans varor, kånka in i bilen, in ut, rulla och skjut,
fika hos morsan, byte av glödlampor hos morsan, småprat med morsan, tack och hej till morsan.
Puuuh!

Sen hem med mina egna varor och därefter skypetajm med världens finaste Erika.
Blev en snabbis på skype bara, jag hade blodsockret nere i fotknölarna, var hungrig och matt.

Efter fillunchen så försökte jag vila lite, men jag var så speedad så jag drog i gång dammsugaren
istället och den fick sig en rejäl promenad i hela huset. Tror den blev både mätt och belåten.
Gjorde pizza till middag, det var jättegott och nu är jag nog redo för en natt på världens bästa arbetsplats.

Ha en bra helg mina vänner, jag återkommer när kraft, mod och inspiration infinner sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar