10 oktober 2013

Siktet inställt på köttkoma!



Blev plötsligt lite ändrade planer idag. Skulle egentligen varit på det andra kurstillfället i Värdegrundsutbildningen vi går på jobbet.
Men chefen ringde och meddelade att dagens träff var inställd p.g.a. sjukdom. Gjorde inte så mycket. jag var trött efter mina två jobbnätter och kanske med ett uns för lite sömn.
Så efter frukost tillsammans med dom desperata hemmafruarna på kanal 5 så kröp vi ner i sängen igen, Gurra och jag.
Sov ett par timmar till och vaknade av att min lilla kisse hostade....han gör så ibland.
Låter som han håller på att dö, läskigt!

Kom sedan på att Gustavs kattmat är slut. Blev en tur till veterinären och vidare in på Ica.
Nu ska jag bara vila mig i form inför kvällens stora event, middag med Familjen Solängen på Texas Corner i Bålsta.
Har hört så mycket bra om denna restaurang och att maten ska vara så förbaskad god.
Ska bli spännande, vi har eftersom vi är 14 st fått förbeställa maten och jag kryssade i en redig köttbit.
Kommer aldrig någonsin bli vegetarian....aldrig!


Ska väl så smått börja mumma mig. 17.30 ska vi vara där, bra tid med tanke på dom som jobbar natt. Då hinner dom äta i lugn och ro. Jag är ju som ni vet ledig.....åtta nätter till......inget jobbigt alls!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar