21 oktober 2013

Frågesport!



Skönt med måndag. Min favoritdag oavsett om jag har jobbat helg eller inte.
Var kallt i morse när jag åkte hem, 4 minus och is på bilrutorna.....grrrrrrr! Ingen gilla på den iaf!
Kändes tryggt med nya fina vinterdäck på fräsiga aluminiumfälgar, det var lite fläckvis halka på hemvägen.

Sov inte så länge, blev väckt av kissen som var kissnödig redan på julafton. Ni vet, jag och klockor, alltså 12.24 vaknade jag. Hajar ni? 12.24...

Ha varit i väg till Bra Bil i Kungsängen för att investera i hänglås till däcken, ja eller låsmuttrar heter det väl egentligen.
Vore ganska surt om man skulle bli av med dessa dyrgripar, då är låsmuttrar en smart uppfinning.
Tog en sväng in på Coop också köpte morötter, möbeltassar och granatäpple.

Skulle vilja ha hjälp med en grej. På mitt jobb så har Kommunal varit på besök. Dom lämnade en del reklamprylar i personalrummet bl.a t-shirtar, pennor, tuggummi och sen såna här:


 Vad i hilvitti är det för något? En kam för dom med gles hårväxt? Grillgallerskrapa, i plast!?? Spaghettimått? Skohorn för plattfötter?

JAMEN, HJÄLP OSS DÅ? Detta är snackisen på jobbet just nu, ingen fattar något och då tycker jag ingen av oss är direkt trögtänkta. Jo, förresten nån enstaka kanske om jag tänker efter.
Hoppas nån av mina läsare kan säga vad jag ska ha den till.


3 kommentarer:

  1. Hej tror det är en buurk och flasköppnare. Skruvkork/lock.. Lotta

    SvaraRadera
  2. Lite sent svar, men den är för att skrapa grillgaller med.

    SvaraRadera