14 oktober 2013

Skitnatt, Söt katt, Stornos



Hade en skitnatt i natt, kunde inte sova p.g.a den förbannade ryggen. Var uppe och vankade varje timme, stoppade i mig Ipren, bytte sovplats och till slut lyckades väl jag ändå somna framåt 04.00.
Sov ända till 10.30, gud så skönt!

Nu mår jag bättre men jag börjar allvarligt tro att det är min säng som är boven i dramat.
Vore skittrist, jag älskar min amerikanska säng.
Hade klipp och färgtid idag hos världens bästa frissa, Monica på Hörnet. Äntligen var det dags att få någon fason på barret som växer som ogräs.


 Den här snygga placeringen borde väl ändå minimera risken för parkeringsskador?
Jag är en jäkel på att parkera!


 Hos Monica blir man ompysslad och omstylad, fast näsan kanske blev lite i grövsta laget?






















När jag var fix, färdig, betalad och klar styrde jag apostlahästarna 30 meter åt sydväst för ett spontanbesök hos Anne P. Hon bjöd på förbannat gott kaffe och hembakat som jag för övrigt glömde att tacka artigt för...tack tack!
Lille Sabaton förtrollade mig! Vilken otroligt liten rar varelse, han är så fantastiskt söt.

Nu är det dags för att tillaga lite lasagne. Kommer bli gott det med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar