30 oktober 2013



Sovit som en stock! Vaknade 10.17 trodde jag, tills jag kom på att klockan i sovrummet fortfarande visar sommartid.

Idag är det kul grejer på gång! Erika och jag ska åka till Görvelns Slott för att gotta i oss deras Afternoon Tea.
Vi har precis intagit en microfrukost, det gäller att inte fylla magen i onödan. Den ska vara tom klockan 14.00, likt min plånbok den 24:e varje månad.

Googlade lite bilder på vad som dukas upp, så nu har vi rekat och har strategin klar inför eftermiddagen. Frukten hoppar vi över, det har vi hemma! Sen den lilla kokosbrownien högst upp i bild, den struntar vi också i. Såna har jag bakat hemma så dom vet vi hur dom smakar.
Förbannat goda!


 Oj, vad det ska bli kul! Skulle vilja ikläda mig byxor med resår i midjan men jag är skeptisk till att mina svarta plyschbyxor inköpta på Gekås skulle vara passande på slottet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar