9 oktober 2013

Låååååååååångledig!



Hej mina vänner!
Tänk att nu är undertecknad ledig ända tills nästa fredag! Sug på den ni! Kommer inte att göra direkt ont heller, ska bara göra ingenting.
Fast det är såklart inte hela sanningen, såklart kommer jag aktivera mig på ett eller annat sätt.
T.ex genom att tvätta fönster, det är numera jättekul med min finfina Kärchermaskin.
Kommer mysa med kissen förstås och sen förmodar jag att Carlos kommer vilja hänga med mormor en del också, tyckte han ordade något om det häromdagen.

Han är här nu förrresten, kom vid 13.00 och som vanligt blir han glad att se mormor.
Tror jag det, han blir kanske en smula bortskämd här hemma. Många pussar utdelas frikostigt!

Nu sover han pladask på golvet framför vinkylen. Vi har varit på en entimmes promenad runt Slottet, hälsat på två stora, lurviga, svarta hundar, nosat nyfiket på allt, hälsat på Niclas i bilen och kissat många gånger.
Han är otroligt duktig att gå och han ser så lycklig ut när att travar på.
Vi tog ett varv in i skogen också och då trodde han att han skulle få springa lös som han får hemma i Norrbodaskogen på kvällarna med mamma och pappa. Han såg lite besviken ut.....
Men jag vågade inte, tänk om han springer bort! Det vill jag inte ha på mitt ansvar.


Där skulle man bo, tänker Carlos. Finaste Lejondals Slott med stor slottspark att härja runt i.
Nu ska jag dricka kaffe och titta på Svenska Hollywoodfruar på TV3 play. Missade det i går när jag jobbade.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar