7 oktober 2013



Kan ni gissa vad jag drömde om inatt? Klart ni inte kan. Jag drömde att jag var i Leilas monter på mässan och köpte....ALLT!
Det var vispbunkar, slevar i silikon, vispar, emaljerade kastruller, slickepottar, tårtfat i alla dess färger för 799:-/st, kakfat, plåtburkar och massor med annat. Det mesta i rosa förstås, min favoritfärg.
Vi åkte tydligen bil dit och personalen var så vänlig och hjälpte mig bära ut allt till bilen.

I dag är Lill-Fisen här en stund! Här kom redan vid 9.30 och han har hittills hunnit med en del. Han har kräkts upp sin frukost i två prydliga högar på trägolvet, gått en ganska lång promenad, lyft på benet när han kissade och tappade balansen så han tippade åt sidan, skällt på en blåsande plastpåse på vägen,
ätit gräs, hälsat på två som tyckte han var "sååååååå sööööööt", druckit vatten, dödat råttan, skrämt Gustav, tuggat tuggben och nu.....nu sover han, äntligen!
Skönt, då får jag vila lite. Det är full sprutt när han är här, tror hans ordinarie vårdnadshavare tankar honom med raketbränsle eller något liknande.


 Hej från oss!


(PS: Jag har hundtröjan på mig Erika)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar