13 oktober 2013

Starstrucked! Jag? Inte då!



Söndag och slappardag! Skönt väder, varmt och soligt. Tog mig en tur till Bålsta för att besöka Apoteket.
Efter det så åkte jag till Carlos en stund. Jogge tränade och jag passade på att snuffa Carlos.
Han blev glad att se mormor och vi pussades och tuggade tuggben. Han verkar återställd nu och har bajsat och ätit normalt igen, det blåa plåstret verkar kommit ut. Var förhoppningsvis inte det som var orsaken.

Jogge ringde medans jag satt på golvet med Carlos. Han berättade att han sett Zlatan tanka vid DinX i Bro och det var nog tur att jag satt ner....tänka sig, världens bästa fotbollspelare och min "kille" tankar på "min" mack!
Han var låååång, hade landslagsträningskläder på sig och tankade en jeep....enda frågan...varför var inte jag där?
Fast tids nog så får jag nog min Zlatanbok signerad. Det är ju Rolfs jobb som har sålt och ska topprenovera den s.k kyrkan han köpt på Östermalm för 48 miljoner. Så en sneak peak på det mångmiljonbygge ska jag se till att få .....innan familjen flyttar in.

Va? Kissa igen, orkar inte!
Mammamys!


 Gustav njöt till fullo i höstsolen idag!
 
  Liten kille med sömniga ögon!

Nu ska jag leta resa. Helt plötsligt så föreslog Rudolf att vi skulle åka på charter i januari. 
Jag var inte direkt sen att säga ja och började genast leta.....han vill till Spanien. Får väl duga!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar