31 oktober 2013

Melodifestivalen 2014



Vaknar upp till ljudet av smatter på rutan, det regnar visst idag med. Riktigt hundväder. Och på tal om hund så ska Erika och jag hämta den lille fisande fransosen vid 14.30. Han ska hänga med oss på eftermiddagen och vi ska pussas och busa som vi alltid gör.

Har inte så mycket att svamla om idag, svamlade tillräckligt igår tycker jag. Men en fantastiskt rolig grej har jag glömt delge er, trodde jag hade gjort det men tydligen bara på Instagram och Facebook. Inte lätt att hålla reda på alla social forum man är fast i.

Förra fredagen släpptes ju som alltid den helgen.....trumvirvel....Melodifestivalbiljetterna!
Whoooohooooo! Även i år så bugar och bockar jag och ger alla världens rosor till
Mia på Blixten & Co, min ovärdeliga "kontakt" som jag håller hårt i och som erbjuder sig generöst varje år att hjälpa oss.
Skönt att inte behöva sitta uppkopplad, ringa, bli nedkopplad, irriterad, få svett i pannan samt dubbelpuls. 
Hon fixar alltid dom bästa platserna till oss medans jag rullar tummarna, inget undantag detta år.
Tror nog att dessa platser slår alla andra år, främre parkett, rad 6. Vi kommer garanterat vinka åt er!


Som vanligt längtar hela gänget, samma stadiga line up som tidigare år: Emilie, Jessica, Jasmine, Nova också jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar