20 oktober 2013



Idag sov jag rekordlänge, 8 timmar med endast en pinkpaus! Guldstjärna!
Precis när jag klivit upp såg jag att två av mina favoriter gjorde entré, nämligen dom här två:



Nästa söndag är det premiär! Mormors prins ska ställas ut för första gången. En inofficiell valputställning i Köping och JAG får följa med! Ska bli så roligt att se vad han får för resultat. Fast resultatet är såklart oväsentligt, för oss är han finast och bäst i världen oavsett resultat!
Emilie övar med honom......stå fint och titta i munnen. Vore ju dumt att bita domaren....och sen gå runt i en ring med ett jönsigt utställningskoppel.


Vi gick på en härlig höstpromenad i solen.
Snart blir det käk, mina favoritkockar står i köket och fixar tvårätters.
Den ordinarie kocken är förpassad utomhus. Han byter till vinterdäck på Pettssonska enorma bilpark.

Jobb i natt igen, hoppas på en någorlunda lugn natt.
Hej på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar