19 oktober 2013



Helt galet och oplanerat gick jag upp en aningens tidigt idag. Klockan 13.00 vaknade jag att kaffemaskinen gick igång.
Oförskämt pigg och utvilad valde jag självmant att åka med Rudolf till Biltema i Uppsala. Han var sugen på att klämma på lite nyttiga bra-att-ha-saker.
Efter diverse småinköp av ovärdeliga saker så tog vi oss snett över gatan och genom arton jäkla rondeller och in på Ikea.
Här hade vi turen att få se allhanda kufar. Mycket foppatofflor, lurviga vinterstövlar med blinkande lampor i, griniga tanter, ung pojke i sommarshorts och linne och toaletter som inte gick att låsa inifrån. 
 Perfekta maskeradutstyrslen hittade jag på Biltema
 Perfekta räkmackan i lyxvarianten återfanns på Ikea
 Ikeas livsmedelsavdelning är trevlig. Rudolf handlade räkor och wienerkorvar och jag en påse färdgodis i form av älgar.
Smakade skit men gick ändå åt som smör i solsken. Räckte nästan till Knivsta.

Kastar mig i säng nu....heippa!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar