7 oktober 2013

Hejdå!



Tackar för mig för denna dag med två bilder av mina absoluta favoriter.
Tänk att man kan älska dom här små fina varelser så mycket, skulle kunna gå genom eld och vatten för dessa. Garanterat!


Gustav och jag tog oss en välbehövlig eftermiddagslur idag. Vi sov i två timmar tätt tillsammans.


Förmiddagspromenad med den här filuren. 
Det är så kul nu när han är större och travar på i en farlig fart.
Men guuuuuuuuud vad han ska sniffa...på allt!

Nu väntar jobb, två nätter. Fast egentligen ska jag nog inte jobba i morgon natt. Vi har våran andra Värdegrundsutbildning på onsdag och jag tror att vi som jobbar natten till den dagen ska få ledigt. Orkar definitivt inte steppa upp i ottan för att åka på utbildning, jag kommer att somna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar