8 oktober 2013

 Trött hund som sittsover hos mormor!

Tjolahopp! 
Oj, vad jag har sovit bra idag. Gick upp vid 14.00 och kände mig bra i form.
Carlos kom strax efter och såg till att inte mormor slöade till igen.
Vi har varit på promenad i den härliga höstvädret, tog lilla svängen i dag bara. 
Carlos travade på duktigt och pinkade ibland med lyft högerben ibland utan på i stort sett varje buske.
Är man hanhund så är man! Skvätt skvätt......

Ska strax packa in honom i bilen och åka och hämta Jogge på hans jobb. Sen vidare till Bra Bil i Kungsängen för att hämta Emilies bil som fått ny kamrem m.m.
Jag har fått den stora äran att lösa ut den, går väl loss på en sju lax.....! Puh!
Men såklart delar vi på kostnaden. Tråkiga kostnader men ett måste. Det blir avsevärt dyrare om man inte byter kamremmen när den bör bytas. 

Hej på en stund från mig och min lilla hund! 
Ja, jag vet!!! Det är inte min hund, men man kan väl få låtsas!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar