1 oktober 2013

Fredag den trettonde

Riktig skitdag så här långt! Är ett under att jag inte krockade eller körde över nån pensionär eller något när jag åkte till centrum för en  stund sen.
Här hemma går allt åt skogen, endera är jag förhoppningsvis "bara" klantig eller så har jag nån sjukdom, en sjukdom där man tappar grejer. Säkert nåt neurologiskt....hej hypokondriker! 
Inte alltid så bra att googla......min vardagliga huvudsyssla.

Hittills har jag idag krälat på golvet efter en ihopklistrad bråkig plastfolie, en jävla massa tandpetare, en öppnad kattmatsburk (den stänkte bra), en Ajaxflaska som också den gick sönder, ett kokt ägg.
Nu väntar jag bara på att hela smörgåstårtsjäveln ska gå samma väg till mötes.
Är det fredag den 13:e idag? 


Sen fortsatte min klantighet genom att lägga handen över det nyskrivna och ej torkade födelsedagskortet till maken så det blev såna där förbannat fula kladdiga ränder. 

Kul med överraskningsresa!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar