17 oktober 2013

Inte märkte Rudolf nåt! Hur kan man missa tre stora fönster med nya, rosa gardiner. 
Dessutom har jag städat och plockat undan en massa lull-lull som samlar damm.
Ska bli kul att se hur många dagar det tar innan blindstyret ser förändringen.
Vad gissar ni på? En dag, en vecka, en månad eller ett år?

Gjorde världens godaste potatismos till middag, rev i en skvätt parmesan. 
Oj, vad gott det blev med lite billig korv till och en bukett broccoli.

Har spanat på nästa års storhelger också. Gjort rosa ringar i almanackan. Jobbar jag alla helger?
Men jag drog vinstlotten, jobbar inte en endaste storhelg förutom såklart nyårsafton nästa år med.
Gör mig ingenting! Emilie du kan vara lugn två jular i rad.
Jobbar inte heller på Melodifestivalfinalen, jippie och inte heller på min födelsedag. 

Ska sova tidigt i dag är planeringen. I morgonbitti tittar en liten rar fisrumpa in här redan klockan 8.30.
Emilie ska till tandläkaren och jag får chansen att mysa med min lilla favorit.
Känner att det här inlägget blev ett utav dom mest ointressanta i världshistorien, bara en massa kvalificerat svammel.
Orkade ni läsa så borde ni erhålla en guldstjärna. 

Tack och godnatt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar