24 oktober 2013




Tjohoo! Här har ni mig igen! Sovit bort hela dagen nästan, underbart!
Nattens arbete gick galant. Hade en introtjej med mig som skötte sig exemplariskt.
Nu har jag lärt henne allt jag kan och mer därtill och hon kommer bli en superduktig vikarie hos oss.
Sen att vi hade århundradets lugnaste natt där alla små lila troll valde att sova var ju trist.
Hade varit bättre om det hade sprungits gatlopp, då hade hon fått jobba hårt och se verkligheten på en demensenhet nattetid.

I natt klockan 00.01 börjar Tele2 att sälja sina senaste Iphones, 5C och 5S och som ett litet brev på posten så la min gamla trotjänare av nyss. Helt död och jag kände paniken steg....
Hjälp! Fick igång den efter mycket om och men och sen dog den igen....och igen!
Helvetsjävlaskit! Just nu verkar den återfått livsgnistan men jag är nog tvungen att köpa mig en ny.
Har ingen vanlig hemtelefon och hur skulle jag klara nätterna på jobbet utan att surfa och spela det där jävla Candy Crush som jag har återupptagit efter ett låååångt uppehåll.


Funderar rent utseendemässigt på den här! "För den färgstarka" står det i reklamen, passar väl bra på en grå mus som mig. Fast bilden kanske ljuger fast den heter pink, vill se färgen på riktigt tycker den ser orange ut och det vill jag verkligen inte ha.
Den rosa färgen kan vara både skit och pannkaka.
Annars blir det en vit men jag har ingen aning om skillnaden på 5C och 5S, måste göra en ordentlig research.
Vet ni något som jag bör veta så blir jag glad om ni delger mig den viktiga informationen.


Nu ska jag vila ryggen, helt plötsligt och utan förvarning så hände det något med fanskapet när jag duschade. Känns som ryggskottet är nära....Är livrädd att det ska braka till, hur skulle det funka i natt?
Såklart inte alls förstås. 





2 kommentarer:

  1. jag tycker 5s är för avancerad för min del. 5c verkar vara som femman bara med tåligare baksida, som är lite plastig. men vad vet jag! jag ska satsa på en vit 5c i allafall :) det finns jämförelser på tele2s hemsida med dom olika modellerna annars som var rätt bra.

    SvaraRadera
  2. Ewa! Kiropraktor!! Var rädd om dig!

    SvaraRadera