22 januari 2014

Carlosdag idag!



Idag steg jag upp tidigt, redan vid 8.00 och det är väldigt tidigt för mig som inte somnar före 02.00 på nätterna.
Anledningen var att min lille fransos skulle komma och då vill man vara redo och rustad.
Gustav var inte av samma åsikt utan blängde lite när jag ställde in hans mat i sovrummet.

Sen kom han då, min lille prins. För dagen sötare än vanligt och framförallt gosigare. Vi har mest suttit i knät och pussats.
Vet inte varför han är en sån gosefis just i dag, kanske har han längtat efter mormor.

 Har lärt honom något nytt! Oj, vad han gillade att spana ut.
 Han har sett fåglar, grannen, två bilar, 14 snöflingor och en katt.

Här pussas vi...jag älskar att gosa med den här killen!
För den uppmärkssamme så...JA jag har mina hundkläder på mig idag!




1 kommentar: