8 januari 2014

Fixtrix



Sovit ett par timmar nu efter den delikata korvstroganoffmiddagen. Kan behövas, jobbet kallar strax.
Vaknade dock precis en stund innan alarmet med hög puls, trodde jag hade försovit mig.
Tittade fel på klockan och trodde hon var 21.00. Var nära att ringa Solängen och skrika...
Håll ut! I´m on my way! Snacka om paranoid?!

Som ni märkt så har jag alltså fått hjälp med att lägga in lite andra bilder i headern.
Carlos måste givetvis få vara med. Ska trixa vidare någon annan dag med bakgrund och textfärg, det hanns inte med. Och kan ni tänka? Det klarar jag faktiskt själv, kors i krösamoset!
Något som också hanns med var åtta koppar kaffe var och en god vegetarisk lasagne varvat med småsnack, skratt och planering. Endast exakt två månader kvar till Melodifestivalfinalen idag.
Måste planera avresetid, restaurang, melodifestivaloutfit och vad vi ska äta och dricka....haha!
Kallas schlagerpeptalk! Älskart!

Nu måste jag packa ihop och se till att få med mig det som behövs för en förväntad röjnatt på lila avdelning....hörselkåpor, skyddsväst, gummistövlar och skygglappar. SKOJA!
Det enda som behövs och det är jag, tack gode gud redan utrustad med är...TÅLAMOD!

Ha en fin kväll!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar