29 januari 2014

Torr humor och det senaste




Nu är Lill-Fisen återlevererad till sitt ordinarie hem. Vi har haft en mysig eftermiddag som vanligt.
Dom senaste timmarna har han legat pladask framför brasan och bara njutit. Han älskar verkligen värmen och rörde sig knappt ur fläcken.

Vi fuskade när vi åkte i väg. Han fick sitta i framsätet utan vare sig bälte eller bur!
Ska investera ett hundbilbälte snarast, är en perfekt grej som Carlos gillar att använda. Han la sig ner nästan per omgående och hade det inte varit för att bilbältesvarnaren pep hela tiden hade resan varit väldigt trevlig. Ett jäkla tjutande i 9 km.
Den brukar pipa även när jag slänger in min jobbväska i passagerarsätet.

Slank in en snabbis på Lidl innan jag åkte från Kungsängen, gillar inte alls den affären men impulshandlade lite så att jag ska slippa ge mig ut i morgon och även på fredag.
Framförhållning, serrö!

Hittade lite roliga bilder på en FB-sida:




 Min sorts humor!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar