28 januari 2014

Liket lever!



Tror tammesjutton faran för diarré och pruttanfall är över! Efter att han legat med kramper i magen och ett envist illamående hela dagen så mår jag faktiskt ganska okej just nu.
Åt t.o.m Rudolfs goda potatismos och Sibyllas ännu godare burkkorv till middag.
Hoppas nu bara att det inte bryter ut i natt, hade ju tänkt jobba onsdag och torsdagnatt, lika bra att kasta sig in i den smitthärjade lejonkulan igen och fortsätta svälja vitpepparkorn.

Nu ska jag ta mig en kopp te och lite riskakor och titta på Farmenreprisen. 
Sen blir det hopp i säng, i morgon hoppas jag att jag får mysa med Lill-Fisen på eftermiddagen. Längtar något så grönjävligt efter honom!

 


1 kommentar:

  1. Åhfy17 akta dig från att bli magsjuk efter att ha ätit vitpepparkorn! Känns som att man ska brinna upp inombords. Mao så hjälper denna kur iaf inte på mig.

    SvaraRadera