2 januari 2014

Trött x flera



Har haft en härlig dag tillsammans med Carlos, han är en charmerande liten pojk att få ha hand om. Fast idag var han lite lat, hade inte någon som helst lust att trava vår sedvanliga slottsslinga.
Vi vände efter halva sträckan.

Laddad för promenix

Rolf kom hem vid 18.00 då var golvet klart i både kök och hall. Såklart blev det jättefint och det ska bli spännande att få se det. Undrar om CG märker någon skillnad?

I kväll blir det bara slapp i soffan och jag tänker inte lägga mig före 1.00 även fast jag skulle kunna somna nu, är skittrött. Sov ju bara fyra timmar i natt, inte likt mig.
Tänkte glädja mina läsare med min traditionella Årskrönika så småningom. Kräver lite jobb men såklart håller jag på för fullt. Tycker det är kul! Hoppas ni också tycker det?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar