3 januari 2014

Trötthet, Jobb och Lasse



Segaste dagen ever börjar äntligen lida mot sitt slut. Sov ända till 10.16 idag, underbart!
 Kom aldrig i säng i går kväll. Först arbete med kioskvältaren Årskrönikan, som tog en stund och sen upptäckte jag att Året med Kungafamiljen OCH Bakom kulisserna på ESC gick på TV, det slutade väl strax efter 2.00.
När jag äntligen hamnade på nussekudden så räknade jag snabbt ut att jag då varit vaken i ett dygn exakt. Kanske inte så underligt att jag sov till över 10.00 då.

Har roat mig med att handla med mamma i dag, var förbaskat mycket folk på Willys. Drack lite kaffe innan jag åkte hemåt. Idag var det ingen bra dag för mamma, gnäll på det mesta och mer därtill.

Jobb hela helgen väntar, ska bli kul!  Jobbar dessutom med Anna.Greta som jag inte gör så ofta, kul att få se ett annat glatt fejs.
Ska strax fixa middag. Jag ska bjuda Erika på vegetarisk lasagne, en utav hennes favoriträtter. Rudolf får fixa sig något eget, han slog bakut när jag nämnde middagsvalet.
Tror inte ens han har smakat den någon gång tidigare, ibland bara bestämmer man sig för att inte tycka om något tydligen.
Vi älskar den och man bli så där behagligt mätt av vegetarisk, nyttig mat.
Detta var väl allt från mig på ett tag, ha en bra fredagkväll och simma lugnt! 
Och för er som väntar på kapitel 2 i Årskrönikan får nog dessvärre vänta........





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar