17 januari 2014

Gustav och Paddan



13 minus i natt och jag håller så sakteliga på att frysa ihjäl. Kan omöjligt vara bra med kyla och vinter.
Hade egentligen tänkt att gå i strejk idag och inte klivit utanför dörren alls men lilla mor måste luftas. Jag handlade inte med henne förra fredagen eftersom jag sov då. Hennes kylskåp är säkert tomt det med.
Klockan 13.00 är det tänkt att vi ska angöra Willysparkeringen.

Gustav gillar inte heller kylan, han går ut i tre sekunder för att sedan jama HÖGT utanför...släpp in mig!
Introducerade honom i kattspelen på Ipaden. Haha, han gillade det! Men undrade nog var musen kom ifrån, den var ju rosa! Men lätet på musen verkade han uppskatta, han lyssnade, tittade, spanade och spejade.


Sen tog han sig en titt under duken för säkerhets skull. Men ingen mus där heller!
Filmade en snutt men i nuläget har jag fått hjärnsläpp och kommer inte ihåg hur jag får till det med filmen här....
Men var inte oroliga alla Gustavfans, filmen på Gustav när han spelar Ipad kommer dyka upp så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar