17 januari 2014



Har nästan glömt bort bloggen har haft fullt upp med att hoppa hopprep för att hålla värmen, elda i brasan och försökt att inte frysa ihjäl.
Som ni ser så lyckades jag! Ni får allt dras med mig ett tag till.....mohahahaha!
Jag är så tacksam över denna braskamin, den värmer upp både mig och huset.

Festade loss på räkor till middag, gjorde räkmackor. Vanliga räkmackor med kokt ägg, lite majonäs, ett salladsblad, citron och en osynlig dillvippa.
Gustav var i sitt esse, åt räkorna både från mina mackor och från sin egen skål, för dagen placerad på köksbordet.
Han är nog en liten diva i alla fall. Till lunch gjorde jag en omelett fylld med rökt skinka och grönsaker. Gustav satt tre centimeter i från och tiggde till sig skinkan, jag fick resten.
Han får vara diva, min finaste kisse!


 Vet inte varför vi trodde att vi skulle orka äta två mackor var. Blir alltså varsin till lunch imorrn då.
Nu har jag absolut inget mer att svamla om utan ska fortsätta glo på någon meningslös film.

Hej på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar