22 januari 2014

Mera oktober 2013..glömde!



Barnbarnet snarkar på golvet och jag passar på att ha datatajm!
Upptäckte till min fasa att jag slarvade sist när jag skrev oktobermånads årskrönika. Glömde tre viktiga saker som icke får glömmas bort.
Dom kommer här:


Carlos var på sin första inofficiella hundutställning. Resan gick över heldragna linjer på motorvägen, U-sväng på motorvägen för att till slut komma rätt till ridhuset i Köping.
Bilen luktar fortfarande häst...blääää.
Och ja, chauffören har fortfarande kvar körkortet, thank god!
För Carlos gick det bra, han skötte sig utmärkt för att vara första gången. Dock gillade han inte när Tant Domare skulle gräva han i munnen.
Minns jag rätt kom han på en hedersam fjärdeplats.


Erika och jag slog oss lösa, satte på oss resårbyxorna och åkte på fastande mage till Görvelns Slott för lite Afternoon tea.
Trevlig som attan och Erika skojade med en arrangerad mättsomsatanjagkräksbild innan vi åkte hemåt.


Men det viktigaste var nog ändå dessa biljetter! Kanonplatser till Melodifestivalen på Friends.
Jag tackar min lyckliga stjärna, Mia på Blixten & Co som förser oss år efter år med dom bästa sittplatserna. Tack snälla!

Ja, det var väl alla glömda festligheter i oktober skulle jag tro.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar