7 januari 2014

Kommer inte på någon passande rubrik



Kom ett sms nyss från ett utav mina största fan, guess who? "Varför bloggar du inte?"
Just i det ögonblicket satt jag med kudden framför fejset, hade puls modell hög och ståpäls.
Jag tittade på Maria Wern på fyran. Satanihelvete vad bra den var.......och spännande.
Det trista är att den rafflande upplösningen visas i morgon och då jobbar jag.
Tur med dator och play då.

Vad har hänt annars då i mitt så innehållsrika liv? Inte så mycket, handlade ett gäng middagar och diverse andra förnödenheter på W.
Gosat med kissen, haft sms-konversation med dom bästa, lagat en jättegod pippirätt för att till sist tappa hakan.
Anledningen till haktappet var att maken hade fått läkartid på Närakuten. Inte på våran vårdcentral såklart, vem får tid där? Han skulle alltså uppsöka läkare! Guldstjärna Rudolf!
Nej till Jakobsberg for han i väg och kom hem överlycklig med en liter Cocillana-Etyfin i en grön apotekspåse. Doktor Lennart hittade inget fel, CRP-värdet var bra (5) och både lungor, öron och hals såg och lät bra. Vad den långvariga hostan berodde på visste han inte.
Det Doktor Lelle sa var att han nog tyckte att han skulle ha tagit det en aning lugnare på jobbet och vilat sig frisk.....tror jag har sagt det tresiffrigt med gånger.

Hittade så gulliga äpplen på Willys, dom hade kläder på sig...rosa till på köpet.


Rosa små magtröjor. Klart jag bara var tvungen att köpa ett gäng. 
PS: Rudolf är vaken än! Kan han redan vara Cocillanahög?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar