19 januari 2014

Pulled Pork Slapp Slö


 Mätt som ett bergstroll slappar jag i soffan. Rolf och Gustav har redan lagt sig.
Var en synnerligen trevlig middag vi var bjudna på i kväll. Pulled pork när den är som bäst, serverad med tortillabröd eller hamburgerbröd, guacamole, gräddfil, massa olika grönsaker och guuud vet allt.
Var magiskt gott som alltid.  Kaffe och god glass till efterrätt. Hej matkoma!

Ny vecka på ingående och jag fortsätter mitt slappande och återhämtande. Har dock lite att pyssla med som t.ex veckohandling i morgon, frissan på tisdag, ev. Carlos på onsdag, torsdag öppen för förslag och sen fredag en tur och retur på dryga 70 mil till Vara.

Märker ni hur ofokuserat jag skriver, tittar nämligen på en thriller på tv samtidigt så koncentrationen är inte den bästa.
Till sist en bild på min fina Gustav, han ligger alltsom oftast vid mina fötter på schäslongen.


Som en fyrakilos stor gosig pälsboll!

Just ja! Grattis till mig, besöksräknaren har snurrat över 75 000-strecket, jihaaaaa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar