2 januari 2014

CG Parkett Skitsömn



I går kväll satte jag personligt rekord i att gå och lägga mig tidigt. Redan 22.00 så sov jag i sängen.
Visste att det skulle straffa sig, klockan 2.00 vaknade jag och sen var det kört.
Är således lite lätt sliten och trött just nu.

När man ligger vaken så där flera timmar mitt i natten så finns det tid att fundera. Jag funderade på massor bl.a  hundutställningar, om polisen i Bålsta har öppet i morgon, Erikas Ålandsflytt, varför det ska var så in i helsike svårt för Tele 2 och Solid att få till våra Iphoneförsäkringar, vilken restaurang vi ska äta på innan Melodifestivalfinalen, bloggens årskrönika är så gott som klar i huvudet nu gäller det bara att få den på pränt, om jag kan byta den 13/1 så jag kan gå med Ingrid på Idrottsgalan, planerade helgens mat gjorde jag också.

Slumrade nog till någongång vid 6.00 och vaknade någon timme senare av Rudolfs hostningar
i 140 decibell.....minst.  Han är inne på fjärde hostmånaden nu....puh!

Idag kom Emilie med CG vid 9.30, han ska vara här hela dagen eftersom han mest är i vägen hemma nu när parketten ska in.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar