12 januari 2014

TRD



Japp, då lägger vi söndagen till handlingen och inväntar ny vecka. Söndagsångest? Finns sådant?
I så fall så har Rudolf drabbats av det. Han säger ingenting, sitter bara och fånglor på tv med fjärrkontrollerna i ett stadigt grepp. Eller så har han bara drabbats av TRD, Tysta Rolf Dagen, såna dagar kommer titt som tätt.
Hittills från 11.30 räknat har han tilltalat mig fyra gånger:
  1. Är Gustav inne?
  2. Vad har du kryddat med?
  3. Ska´ru ha?
  4. Jag kan ta dom.
Tror det kommer eventuellt droppas en mening till strax, något i en här stilen
"Ska´ru jobba...idag....på en söndag?" Tror han har glömt att jag har en bytesnatt i natt så jag blir ledig i morgon när jag och Ingrid ska på Idrottsgalan. TACK JOCKE!

Idrottsgalan! Åh, vad det ska bli kul! Förra året gick ögonen i kors när vi frotterade oss med kändisarna, vi har ju såna där VIP-platser inklusive dryckesbiljetter där alla andra kändisar hänger efteråt. Fin entre på röda mattan också och egen garderob, najs värre!
Förra året kissade vi t.ex samtidigt som Anna Lindberg, det ni! Zlatan kommer enligt säkra källor inte att närvara, pisspotta! Detta trots att han är nominerad i kategorin Årets manlige idrottare.
Var väl något annat som var mera lockande för grabben....


 
Nu stämplar jag ut för idag, tycker jag hunnit blogga en jäkla massa idag.
Heippa så länge!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar