10 januari 2014

Gunatt!



Herrejäklar en sån maratonföreställning jag varit på i natt! Brukar det inte vara en paus på en 45 minuter när man går på cirkus?
Nattens jobb var som en cirkusföreställning, full fart hela tiden. Det enda som saknades var popcornförsäljaren. Ganska så slut i huvudet efter 10.5 timmes närvaro.
Det visade sig i omklädningsrummet, bytte om, stängde skåpdörren, hängde på hänglåset, låste och gick mot dörren. Då först upptäckte jag att jag glömt något...nämligen jackan och halsduken.
Gör om, gör rätt! Idag var jacka att föredra, nollgradigt och snöblandad snålblåst från sidan.
Hej vinterslask! Vi snabbspolar väl fram till mars nu? Det här vädret gör ingen jäkel glad.

Sova nu, men först en brakfrukost i soffan tillsammans med Gustav.

Förresten! Har ni märkt att inloggningsrutan är borta? Tack Lindah och Åsa för tipset som visade sig  vara helt rätt.
Jag hade helt fokuserat på fel grej, bara på självaste inlägget från julafton där jag länkade till grodfamiljens blogg. Trodde det räckte att ta bort den men så var icke fallet. 

Nu är ögonlocken väldigt tunga....godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar